2016 m. birželio 30 d., ketvirtadienis

Kas yra Tiesa?

Sprendimus priimame kasdien, visi - maži ir dideli: ką man šiandien valgyti pietų, apsirengti, kokio žaislo, daikto man reikia, kokią specialybę, darbą, sutuoktinį pasirinkti ir t.t. Ar lengvai priimate sprendimus? O gal dvejojate, trypčiojate, galvojate, kas galėtų Jums patarti, kaip pasirinkti teisingai ir vėliau nesigailėti.
Kas žino tiesą? Tėvai, draugai, valstybė, mokytojai? Kas geriausiai, išmintingiausiai gali mums patarti?
Jn 14, 6 “Jėzus jam sako: Aš esu kelias, tiesa ir gyvenimas. Niekas nenueina pas Tėvą kitaip, kaip tik per mane.” Jn 14, 16-17 ”Aš paprašysiu Tėvą, ir jis duos jums kitą Globėją, kuris liktų su jumis per amžius, - Tiesos Dvasią, kurios pasalis neįstengia priimti, nes jos nemato ir nepažįsta. O jūs ją pažįstate, nes ji yra pas jus ir bus jumyse.”

Klausant vieno seminaro, išgirdau mintį, jog tiesos ieškojimas veda prie Dievo. Kad ir kaip gėdijausi ir vis dar gėdijuosi Dievo temos, pagaliau turiu pasiduoti ir pripažinti, kad tai yra tiesa. Jei tikrai atkakliai ieškai atsakymų į egzistencinius klausimus, ne savo noru, tiesiog natūraliai atsidūri šalia Biblijos ir pradedi ją skaityti, suprasti bei mokytis iš neišsemiamo išminties lobyno...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą