2016 m. rugpjūčio 17 d., trečiadienis

Džiaugsmo iliuzija

Iš kur žinoti, kad esi teisingame kelyje į gyvenimo tikslą? Viskas priklauso nuo to, kaip jautiesi. Jeigu esi laimingas ir džiaugiesi, žinok, esi teisingame kelyje. Jeigu jautiesi prislėgtas – pametei kelią. Ištisą dieną stebėk, kaip jautiesi, paskui priimk sprendimą. Viskas priklauso nuo tavęs „Paslapčių dienoraštis“.
Džiaugsmo troškimas yra įgimats visiems. Visi to siekiame sąmoningai arba ne. Gerai, jei žmogus žvelgia į save, klausia, ieško. Kas ieško, tas randa. Deja, dauguma mūsų esame tingūs, išpuikę, snobiški ir pasiduodame džiaugsmo iliuzijai…
Kortos pavadinimas: Džiaugsmo iliuzija

Aš esu tas, kuris jaučiasi nelaimingas ir bando džiaugsmo trūkumą užkišti maistu. Aš esu tas, kuriam maisto valgymas suteikia džiaugsmo, laimės, nuramina. Aš esu tas, kurį išgėrę žmonės pradeda svajoti, išlaisvina savo svajones, norus, pasidaro drąsūs. Aš esu tas, kuris suteikia sparnus, deja, labai laikinus ir netikrus.  


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą