2016 m. sausio 15 d., penktadienis

Soulcollage® įkūrėja Senna B.Frost

Mirė Soulcollage® įkūrėja Senna B.Frost. Didelis Ačiū už nuostabų kūrybinį būdą, padedantį žmonėms visame pasaulyje geriau pažinti bei atskleisti save. 
Pagerbiant Soulcollage® įkūrėją Senna B.Frost, sukūriau Soulcollage® kortą. 
Kortos pavadinimas: Lyderystė iš meilės ir tikėjimo
Kortos rūšis: Bendruomenės
"Aš esu ta, kuri turi idėją bei rodo, kur reikia eiti. Aš esu ta, kuri skleidžia šilumą, šviesą bei meilę. Aš esu ta, kuri tvirtai tikiu, jog Sielos koliažas atras savo klausytoją, žmones bei palies juos. Aš esu ta, kuri savo darbą padarė ir kantriai laukiu išėjimo į kitą dimensiją, pas Dievą..." 
Ilsėkis ramybėje Seena B. Frost.
Su Pagarba,
Giedre Vencloviene, Soulcollage® Facilitator.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą